Paradicsomos húsgombóc sok-sok zöldfűszerrel - FecskeFészek

Paradicsomos húsgombóc sok-sok zöldfűszerrel

Olaszos ízvilágú paradicsomos húsgombócot készítettem a hétvégén. A végeredmény olyan finom lett, hogy szinte mosogatni sem kellet, úgy kitunkoltuk a tálat a fokhagymás pirítóssal a végén. És én még azt hittem, hogy sok lesz...


Hozzávalók: (4 főre)

80 dkg darált marha és sertés vegyesen
2 doboz hámozott paradicsom konzerv
só, frissen őrölt bors
2 ek balzsamecet
3-4 tk nádcukor
2 zacskó mozzarellagolyó
friss kakukkfű, oregánó, bazsalikom
2 gerezd fokhagyma
pirítós

Először elkészítettem a húsgombócokat. A daráthúst összekevertem sóval, borssal és tépkedtem bele egy kis oregánót. Nedves kézzel golyókat formáltam, majd félkészre sütöttem és egy tűzálló tálba szedtem őket.
Miután kiszedtem a serpenyőből a golyókat, ugyanebben az edényben felforraltam a hámozott paradicsomot a balzsamecettel, nádcukorral, némi sóval, borssal és a friss zöldfűszerekkel.
Miután a szósz felforrt, ráöntöttem a félkész húsgolyókra, rátépkedtem a mozzarellát és 190 fokon ilyen szép pirosra sütöttem.
Fokhagymás olivaolajjal megkent pirítóssal tálaltam.

Jó étvágyat hozzá! :)




You Might Also Like

0 megjegyzés