Sült kacsacombok és csirkemell spárgával,narancsos eperszósszal - FecskeFészek

Sült kacsacombok és csirkemell spárgával,narancsos eperszósszal


Hozzávalók:

3db kacsacomb
2db csirkemellfilé
friss kakukkfű, bazsalikom, oregánó
fél kg eper
egy csomag spárga
1 narancs

A kacsacombokat és a csirkemellet megsóztam, és egy tálba tettem. A tetejére szórtam a friss zöldfűszereket, és letakarva a sütőbe toltam. 3/4 órát sütöttem 170 fokon, majd a fóliát levettem róla, és 190 fokon készre pirítottam.
Az félbevágott eperből és a narancs levéből pár perc alatt sűrű szószt főztem. Én egyáltalán nem tettem hozzá cukrot, mert az eper és narancs savanykás ízére vágytam, de ha kicsit édesebben szeretitek, akkor bátran!

Már csak a spárba van hátra, amit loboó sós vízben kb két percig főztem, hogy jó ropogós maradjon.

Bátran próbáljátok ki ha szeretitek a hús-gyümölcs párosítást, én is tovább fogok kísérletezni.



You Might Also Like

0 megjegyzés