A környezetbarát tisztítószer, ami valóban tisztít - FecskeFészek

A környezetbarát tisztítószer, ami valóban tisztít

Nehéz ügy ez. Főleg nekem, aki megrögzött „fertőtlenítőszeres”, eddig csak arra esküdtem. Tudom, rá is van írva, hogy az égvilágon mindent elpusztít, ami az útjába kerül, ide értve például a vízi élőlényeket is. Lelkiismeret-furdalásomat eddig leküzdöttem megfelelő alternatíva hiányában. 



A #legyélmártudatos csoport egyik tagjának köszönhetően megismerkedtem a világ első újrahasznosított tisztítószerével, a Cycle termékcsaláddal. Annyi klassz dolgot mondtak róla egy videóban, hogy adtam is neki egy esélyt. És elöljáróban annyit mondanék, hogy VÉGRE egy nem csak hangzatos „claimeket”, tulajdonságokat pufogtató környezetbarát termék került a kezeimbe!


Egy kezdőcsomagot rendeltem a neten, várakozáson felüli barátságos áron, ingyenes kiszállítással. És most miután kipróbáltam, azt is elmondhatom, hogy rendkívül jó ár-érték aránnyal. Na meg még ráadásul tök jól is néz ki. Letisztult címke, újrahasznosított műanyagból készült flakon, csodálatos! 
Elképesztő, hogy gyakorlatilag szennyvízből állítják elő (jó, persze nem ilyen egyszerű a dolog, de mindent elolvashattok részletesen a holnapjukon – www.cycle.bio). Itt elsősorban a tapasztalataimat szeretném megosztani veletek a hatékonyságáról. 



Általános tisztítószer: a csomagban citromos illatú található, ennek ellenére ez eléggé ecetszagú, ami az összetételét tekintve nem is csoda, de valahogy itt nagyon érződik. Persze ki lehet bírni, engem speciel egyáltalán nem zavar, de biztos van, akit igen. Őrületes piszkokat nem takarítottam vele, a konyhában használtam a pult és egyebek letörléséhez, szép tiszta lett minden!


Fürdőszobai tisztítószer: kellemesebb illatú. A hatékonysága csodálatos. Nem ragoznám túl, a képen láthatjátok a vízkőoldó hatását. Igaz, egy elég vízköves edényemen szemléltetem és nem a fürdőben, de szerintem így is magáért beszél! A fürdőszoba takarításakor annyira el voltam varázsolódva, hogy elfelejtettem fotózni :D 


WC tisztító: ennek is egész jó az illata, ahhoz képest, hogy tisztítószer. Tökéletesen tiszta lett tőle a WC. 


Nem utolsó sorban az is elég klassz,hogy egyáltalán nem marta szét a kezemet. Persze kesztyűben kell takarítani, megfelelő körültekintéssel…  Egy biztos, én búcsút mondok a környezetre, emberre, állatokra ártalmas és veszélyes tisztítószereknek, mert a Cycle meggyőzött a hatékonyságával! 


Szívből kívánom, hogy a projekt szárnyaljon és a kitalálói óriási sikereket érjenek el a jövőben. Ti pedig legyetek tudatosak, próbáljátok ki és használjátok, megéri. :)

S ha szeretnétek környezettudatos témákban érdeklődő közösséghez tartozni, csatlakozzatok a #legyélmártudatos facebook csoportunkhoz! 




You Might Also Like

0 megjegyzés