Beköszönés és búcsú - FecskeFészek

Beköszönés és búcsú

Kedves Olvasóim, 

olyan bejegyzés következik most, amiből nem lesz több. Régóta nem találkozhattatok a nevemmel az oldalon. Az utóbbi 1 évben inkább a másik szerző, E. Jucus töltötte fel a receptjeit. Ennek sok oka van, de ha nem akarom túlragozni, azt hiszem a legfőbb magyarázat az időhiány volt. Az időhiány pedig, mint tudjuk a "nem akarás" jele. Bár most már jobban ráérek, közben felismertem ezeket a jeleket, és azt, hogy a FecskeFészek már nem az az oldal, amiben otthon érzem magam. Rájöttem, hogy más jellegű dolgokba szeretnék belevágni. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a Fecskével bármi baj lenne, egyszerűen külön nőttünk egymástól. És itt jön be az a pont, amikor meg kell tanulni felnőni ahhoz, hogy az ember el tudjon engedni számára igazán fontos dolgokat is. 



Annak idején, az életem egy nehezebb időszaka után találtam rá a főzésre, ami talán az első olyan dolog volt az életemben, amiről teljes kétséget kizáróan tudtam magamnak is őszintén állítani: "na, ebben jó vagyok." Ez az érzés szerencsére azóta sem változott. Ezen felül pedig baromi jól terelte el a figyelmem minden olyan dologról, amit - magamat ismerve - túlagyaltam volna. 

Bár a főzést imádom, ugyanakkor a receptíráshoz ritkán van türelmem. Nagy álmom lenne egyszer egy saját kis bisztrót, vagy egy pici catering céget üzemeltetni, hogy ne csak lássátok, hanem inkább kóstolhassátok, amiket készítek. Viszont addig is míg odáig eljutok, most valami újba vágom a fejszémet. Ez egyelőre csak terv, de ha bármi konkrét lesz belőle, szerintem Jucus nem fogja elhallgatni előletek. :)

Az oldal nem szűnik meg, hanem Jucusra száll, aki az eddigi lelkesedéssel viszi tovább. Nézegessétek, próbáljátok ki a recepteket és akár osszátok meg vele tapasztalataitokat is.

Kreatív és örömteli főzést kívánok nektek, illetve azt, hogy soha ne féljetek kísérletezni a konyhában, hisz mi a legrosszabb, ami történhet? 

Üdvözlettel:
Szilágyi Judit, a FecskeFészek blog alapítója.

You Might Also Like

0 megjegyzés