Mézes mustáros fűszeres csirkemell salátával, az első "diétás" nap története - FecskeFészek

Mézes mustáros fűszeres csirkemell salátával, az első "diétás" nap története

Valami nagyon zsírszegény ebédre vágytam. Tökéletes ötletnek tűnt, pláne így húsvét után, egy kis hús salival. 

Az utóbbi időben eléggé hasfájós, puffadós, émelygős lettem. A sok csoki, süti, összevissza kajálás meghozta ismét az eredményét. Mivel főként zsírosabb, tartalmasabb ételek fogyasztása után jönnek elő a tünetek, arra jutottam, hogy az epém boldog lesz, ha egy ideig kímélem, amennyire tudom. 

Ilyenkor fontos, hogy elősegítsük az epe ürülését, ezért ki is találtam, hogy jöhet a napi 5 alkalmas étkezés, gyümölcs, zöldség, minél kevesebb zsír. Viszlát rosszullétet okozó kaják. 

Az első néhány napot próbaüzemmódnak szántam, és túl nagy az elhatározásom sem volt. Meg is lett az eredménye... az első "diétás" napom olajban tocsogó sültkrumpli evésbe és késő esti pizzáscsiga nyammogásba torkollott... :) 

Majd hétfőtől jobban odafigyelek.... (Ugye ismerős?!) :)

Azért az ebédem nagyon finom lett:

Hozzávalók: 1 db csirkemell és zacskós saláta, egy kevés méz és mustár. Fűszerek: őrölt bors, összedarált bor, és só. Egy kevés vaj a sütéshez.

Csirkemell sütése: 
  1. Egy fél csirkemellet szeljünk ketté (így lesz két szelet húsunk). Mindkét oldalukat sózzuk és fűszerezzük meg az őrölt borssal. 
  2. Egy kevés vajat melegítsünk fel a serpenyőben. Tegyük rá a két szelet húst és a tetejüket szórjuk meg a durvára őrölt borssal. Fedjük be, és várjunk 3-4 percet.
  3. Fordítsuk meg a húst. A tetejére nyomjunk mustárt, kenjük szét rajta. Csurgassunk rájuk mézet. Fedjük be. Egészen addig várjunk a megfordítással míg az alsó fele barna lesz. Ezután a másik felét is barnítsuk meg.
A salátára tehetünk egy kis olivaolajat és citromlevet.


Remélem hétfőtől több sikerrel járok diétázás tekintetében. (hogy melyik hétfőtől, azt ugye nem mondtam...) ;)


You Might Also Like

0 megjegyzés