Top 3 nass hidegfrontra - FecskeFészek

Top 3 nass hidegfrontra

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, engem ledönt a lábamról ez az összevissza időjárás. Pár napja értem haza egy 10 napos izraeli körutazásból, és bevallom, az életben nem gondoltam volna, hogy valaha hinyolni fogom a konstans sivatagi forróságot. Pedig most mégis ez történt.

Amióta itthon vagyok, nem sokra vagyok képes az evésen és az alváson kívül. Najó ezt persze a munka  sajnos keresztülhúzza. Mégis, állandóan édességre éhezem, és ezen nem segít a kollégák külföldről hozott bőkezű csokoládérakománya sem.

Amit most hozok Nektek, az a legnagyobb jóidulattal sem nevezhető alakbarátnak, ne is keressétek a kiskaput. DE teljes mértékig hiszek abban, hogy segítenek mosolyt csalni az arcotokra ezen a szeles furcsa napon.

Csináljátok meg, egyétek-igyátok jó ízzel, és ami a legfontosabb: Have fun!

1, banános-nutellás toast Ausztráliából

A "recept" egyértelmű: végy egy kenyeret, kend meg vastagon nutellával és tegyél rá banánszeleteket. Enjoy.


2, vanilla ice coffe

Nem bonyolult ez sem, de kell hozzá egy jó turmixgép. Fogj 1 dl friss presszókávét, egy kiskanál vanília aromát, vagy egy negyed vaníliarúd kikapart belsejét, egy pohárnyi jeget, két nagy evőkanál vanília fagylaltot és kb fél - 1 dl vizet a kávéspoharad méretétől függően. Jó turmixold össze, töltsd pohárba, dobj bele egy szívószálat és voilá!



3, sárgadinnye fekete erdei sonkával

Akik követik a blogot, tudják, hogy nem állnak tőlünk messze a különleges ízkombinációk. A sós és az édes eme házasítása az egyik legkülönlegesebb nyári finomságok közé tartozik.







You Might Also Like

0 megjegyzés