Barna sörös brownie - FecskeFészek

Barna sörös brownie

Nagyon szeretem a browniet, de még sosem csináltam. Aztán a napokban egy jó kis receptre bukkantam, amelyben a tésztát a barna sör teszi különlegesebbé. Mivel a barna sört is nagyon szeretem, ezért ma kipróbáltam a receptet, igaz némi átalakítással. A süti mellé házifagyit ajánlok, amivel nagyon könnyű és finom édességet kapunk. A bejegyzés írása közben ott tartok, hogy teleettem magam és mozdulni sem bírok, szóval bátran mondhatom, hogy nekem bejött. Na és nektek?

Érdemes gyorsan belapátolni, mert a fagyi gyorsan olvad
Recept:

·         20 dkg liszt
·         5 dkg kakaópor
·         10 dkg tejcsoki
·         10 dkg étcsoki
·         1 nagy csipet só
·         1 dl barna sör
·         10 dkg barna cukor
·         3 tojás

1, A lisztet, a kakaót és a sót összekeverjük egy tálban. Egy másikban gőzfürdő felett megolvasztjuk a vajat és a csokit.

2, A tojásokat a cukorral jól keverjük el, érdemes robotgéppel. Ezután keverjük hozzá az olvasztott csokit és a lisztes keveréket. Végül adjunk hozzá 1 dl barna sört. Előmelegített sütőben, közepes fokozaton süssük 25 percig.

Tipp: Házi fagylalttal tálalhatjuk. Én most, a már korábban említett receptben a málnát, vanília aromára (1 ek) és rumra (1 ek) cseréltem.

You Might Also Like

0 megjegyzés