Szombati sültcsirke és egy kis esküvői hangulat :) - FecskeFészek

Szombati sültcsirke és egy kis esküvői hangulat :)

Egy hete ilyenkor már javában készült a menyasszony, azaz a másik kisfecske az esküvőjére. Pár órával később pedig végleg kirepült a fészekből. Nagyon szép nap volt, bár reggel kicsit megijesztett minket az időjárás, végül minden a legjobban alakult. Én pedig olyan szerencsés lehettem, hogy nem csak a fodrászaként, és barátnőjeként, de koszorús-nyoszolyólányaként is mellette lehettem a nagy napon. Életem egyik legszebb élménye volt a múlt hét szombat. A saját esküvőnkön is nagyon izgultam, de ez, amikor azért szurkol az ember lánya, hogy a barátnőjének minden összejöjjön élete egyik legfontosabb napján, ez egészen másfajta izgalom. Szerencsére minden összejött. A helyszín, a szertartás, a dekoráció, a fényképezkedés, a vacsora, a zene, a hangulat, a buli, mind-mind tökéletes volt.

Ebben a kissé nosztalgikus hangulatban telt az én délelőttöm, miközben elkészítettem a mai ebédet. Ez a sültcsirke azért volt igazán finom, mert a nagymamámtól kapott csirkealkatrészekből készült. Kis pirított gombával, paradicsommal, bazsalikommal, sajttal sütöttem össze. Bár semmi különös, de az igazi otthoni csirkénél nincs is finomabb.





You Might Also Like

0 megjegyzés