Én még soha - FecskeFészek

Én még soha

Siófok, szombat, éjjel 11 óra, sikítozó lányok egy vendégház teraszán. Egyforma pólóban, poharakkal a kézben, becsiccsentve viccesnek tűnő játékokkal múlatják az időt. Igen, ebből már bárki kitalálja, ez csak egy lánybúcsú lehet. Ha "csak" ennyi lett volna az egész, akkor ennek az írásnak itt vége is lenne, sőt el sem kezdődött volna... 



Nem túlzok, ha azt mondom, nekem életem egyik legszebb emléke marad (igen, valóban emlékszem!). Csodás barátnőkkel vagyok körülvéve, akik azon voltak végig, hogy boldognak lássanak.  2 szuper napot töltöttünk együtt, még mindig alig tudom felfogni, hogy mennyi szeretet kaptam tőlük. Annyira köszönöm!!

Nem volt limuzin, nem volt csippendél, nem kellett magassarkúban tipegni át a városon, nem ittunk Dom Perignon pezsgőt, nem volt 3 emeletes habos-babos torta porcelán tányérokkal, nem kellett előtte fodrászhoz mennem és puccbavágnom magam... hálás vagyok, hogy nem kellett feszengeni, és hogy pont arról szólt ez a hétvége, amiről a szívem mélyén nagyon vágytam: a barátságról, hogy mit is jelent ez valójában. 

Sajnos olyan képet nem találtam digitálisan, amin mindenki rajta van, de talán ez átadja a hangulatot :)

Szóval csak azt üzenném minden lánybúcsúra készülő csapatnak, hogy bátran kérjenek tanácsot az én "csajaimtól", mert remek partit, élményeket hoztak össze!

Én még soha nem buliztam ilyen jót ;) Egészségetekre!



3 játékötlet, hogy valami kézzelfoghatót is olvassatok:

  • Pár ismereti teszt
Tegyetek fel egy csomó kérdést a menyasszony párjának, majd a menyasszonynak ki kell találni, hogy a párja mit válaszolhatott.... (5 rossz válaszonként ivás, 5 jó válaszonként a csapat iszik)
  • Képkirakó időre
Bármilyen képet daraboljatok fel össze-vissza, majd összekeverve tegyétek a menyasszony elé, akinek időre kell azt kiraknia (ha nem végez időre, iszik)
  • Apróbb tárgyak begyűjtése emberektől, majd azok eladása éjszaka
Ez nagyon vicces! Adjatok neki egy listát apróbb tárgyakkal, amiket utatok közben be kell szereznie ismeretlen emberektől (pl. a vonaton) - toll, zsepi, alsógatya.... :D Majd ezeket a tárgyakat éjszaka jó pénzért értékesítheti, amiből kijöhet még egy két feles (amire még feltétlen szükség van hajnali 2 és 4 között) 

You Might Also Like

0 megjegyzés