Húsmentes útravaló - FecskeFészek

Húsmentes útravaló

A good food magazin júliusi számában találtam egy kukoricás vegán fasírtot, innen jött az ötlet, hogy a szokásos utazós fasírtot most valami vega harapnivalóra cseréljem. Végre a chia magot is ki tudtam próbálni mint tojás helyettesítőt. Elkészítettem hát a saját verziómat, nekem nagyon bejött a végeredmény, remélem a fiúk is csak pozitív értelemben dobnak majd tőle hátast... :)

Hozzávalók: (ebből a mennyiségből 12 db lett)

1 db kukoricakonzerv
kb. 12-15 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
3 ek. chia mag 3 ek. vízben elkeverve
3 szál zöldhagyma
1 tk. sütőpor
só, frissen őrölt bors
1 doboz natúr joghurt
szárított jalapeno paprika
1 csokor friss petrezselyem

A hozzávalókat mind összekevertem egy tálban, majd nedves kézzel megformáztam a fasírtokat. Egy nagy tepsibe sütőpapít terítettem, amit alaposan meglocsoltam olívaolajjal. 200 fokon többször megfordítva addig sütöttem, míg ilyen szép barna lett mindkét oldala.

Mivel volt még otthon egy doboz joghurt és egy kis majonéz, gyorsan kevertem belőlük egy mártogatóst kis borssal, petrezselyemmel, sóval és jalapeno paprikával. A hűtőtáskába még pont befér :)



You Might Also Like

0 megjegyzés