Borús reggel, vidám reggeli: Epres-bazslikomos chia puding - FecskeFészek

Borús reggel, vidám reggeli: Epres-bazslikomos chia puding

Pár hete ismerkedtem meg a chia maggal, előtte csak hallottam róla, de nem igazán találkoztam még vele. Viszont elkezdtem utána olvasni, és nagyon sok jót találtam róla, hogy milyen sok omega zsírsavat tartalmaz, javítja az emésztést, hogy aki nem szeretne, vagy nem tud tojást használni, az bátran helyettesítheti ezzel...és nem utolsó sorban, nagyon mókás ahogy azok az apró kis magok zseléréteget képeznek maguk körül folyadék hatására.
A különböző felhasználási módok között olvastam a chia pudingról, és tegnap éjjel úgy döntöttem, hogy előkészítem, és ma reggel fogom megkóstolni.

Hozzávalók: (2 főre + marad belőle ebédre )
  • 1 csésze chia mag
  • eper
  • 4-5 bazsalikom levél
  • 2 csésze tej (én laktózmentes tejet használtam, de bármilyen magtej is megfelel)
  • 2 csésze víz
  • 1 csésze a pár napja készített bazsalikom szörpből

A chia magot összekeverem a vízzel, tejjel, a felaprított bazsalikom levelekkel, majd hozzákeverem a szörpöt is.
Az epret ( jó sokat használtam, a puding alá is került belőle ) apró darabokra vágtam, a pohár aljára szórtam, jöhet rá a puding, majd még eperdarabok a tetejére.
Estére betettem a hűtőbe dermedni, és kész is!




You Might Also Like

0 megjegyzés