Food Truck Show 2015 - gyorshírek - FecskeFészek

Food Truck Show 2015 - gyorshírek

Péntek este ellátogattunk a Food Truck Show rendezvényre Budapesten a Dürer Piknik Parkba. Végre, kajás fesztivál, imádom. A korábbi street food showkért is rajongtam, így ez most kihagyhatatlannak tűnt.

Ami a legnagyobb öröm volt, hogy nem kellett sehol sokat sorban állni, általában csak néhány ember várakozott a standoknál. Ez köszönhető annak, hogy iszonyú sok program szerveződött erre a hétvégére Budapestre. Annak kevésbé örültem, hogy a fizetés nem volt éppen gördülékeny, a pay pass sajnos sok helyen nem működött, így muszáj volt vacakolni a kártyafeltöltéssel. Túléltük, a kajáért mindent.
A mosdó fizetős, de egy percig sem bántam, mert szép tisztaság volt (megjegyzem első nap voltunk). Egyébként is egy alapvetően ingyenes rendezvénynél, nem baj az, ha kell ezért fizetni (és csak 150 Ft).
Alapvetően szellősen vannak a truckok, jól el lehet férni, sok leülési lehetőség is van.
Tehát szervezés OK! :)

Mivel gyomrunk kapacitása véges, ezért csak néhány dolgot tudtunk kipróbálni, ezt fogok összefoglalni néhány szóban, hátha még jól jön a hétvége során. 


kár, hogy "élőben"
nem így néz ki
3/5
Végre megkóstoltam a Kolbice-t. Nagy elvárásokkal mentem oda a büfékocsihoz, hiszen sokszor hallottam már róluk. Íz rendben, a tölcsér nem morzsolódik, fincsi ropogós, megy nagyon a kolbászkákhoz. Kettőt simán meg tudtam volna enni egymás után. Nézőpont kérdése, hogy ez most jó vagy sem... Igazán sajnálom, hogy nem készítettem egy fotót, arról amit ténylegesen a kis kezembe kaptam. A fotón látható harapnivalóhoz semmi köze nem volt. És persze tudja az ember, hogy soha semmi nem olyan, mint a képeken. De kérem. Egy food fesztiválon, ami tényleg jó, minőségi ételekről szól, nem ezt várja az ember (én). Néhány kolbász egy nagy tölcsérben odavetve, leheletnyi sajtszósszal (ebből útközben majdnem duplát kértem, mert annyira kevés volt). 
Az íz totál rendben van, csak az esztétika és a mennyiség hiányzik. 



fish & chips - inkább
valami mást válassz


1/5

Került az asztalunkra fish & chips is. Azt nem tudom, hogy melyik "cég" által települtek ki, egyszerűen hal & chips volt kiírva. Csak annyit mondok: langyos, fagyasztott krumpli, szörnyű ár-érték arány, felejthető. Sajnálom.






4/5

És most jöjjön valami igazán finom! Quesadilla a MexKitchenből. Nagyon ízletes volt, menüben ettük avokádókrémmel. A tortilla csipszel együtt elégé laktató is volt. Ami a legfinomabb volt az egészben, az a quesadilla tésztája. Ugyan még egy kis tölteléket elbírt volna, de az egész kompletten rendben volt. 





ez igen!
5/5

És jöjjön a nap nyertese! Ki gondolta volna, hogy pont egy édesség lesz. Amint megláttam, hogy a Séf keréken standjánál lehet panna cottát kapni, azonnal ráröppentem. Eleve ez a stand nyerte el nálam az "est legklasszabb truck-ja" címet.... ez akkor vált biztossá, amikor megkóstoltam azt a panna cottát. Hű, de krémes. És baracklekvárral, eszembe nem jutna baracklekvárt tenni rá, de miért ne? Nagyon jól ellensúlyozza a lekvár savanykássága a bársonyos tejszín ízét. Igaz, hogy 500 Ft volt egy kis pohárkával, de bizony megérte. (és azért a Croque Monsieurt sem hagynám ki, nagyon jól nézett ki)


fotó: https://www.facebook.com/foodtruckshowbp/photos_stream


Sajnos csak egy estét tudtam kinn tölteni, így csak néhány dologról tudtam beszámolni. Mindent egy kalap alá véve: nagyon érdemes kimenni, igyatok egyetek, majd meséljétek el, milyen volt :)

You Might Also Like

0 megjegyzés