Sárgarépás csicseriborsó főzelék - FecskeFészek

Sárgarépás csicseriborsó főzelék

Korábban még nem kóstoltam a csicseriborsót. Így nem is nagyon tudtam, hogy mit lehetne belőle készíteni. De rátaláltam Főzelékes Feri egyik szuper receptjére és ki is próbáltam. (amúgy is érdemes böngészgetni az oldalát, jobbnál jobb receptekből inspirálódhatunk)


Az ő oldalán minden hozzávalót és leírást megtaláltok részletesen. Amivel kiegészítettem, vagy másként csináltam:

  • Nekem 2 konzerv csicseriborsóm volt. Leöntöttem a levét és kb. 4-5 deci vízben megfőztem, amibe tettem egy fokhagymát, 3 babérlevelet és egy kevés sót. Ennek a levével öntöttem fel utána a sárgarépát. 
  • A sárgarépához főzés közben szárított petrezselymet adtam és egy csipet darált csilivel  és őrölt gyömbérrel ízesítettem. Tálalás előtt csak friss petrezselymet tettem a tetejére. (citromlevet és a koriandert kihagytam)







You Might Also Like

0 megjegyzés