Vaníliarudak vodkában - FecskeFészek

Vaníliarudak vodkában

Marka boszikonyhájában találkoztam ezzel a "recepttel". Egyből 10 üveg  házi vaníliakivonat készítettem, ez lett az én gasztroajándékom idén a kollégáimnak. 


A kis üvegcsék tulajdonképpen fűszertartók (Ikeából). A benne lévő vanília rudak pedig egy csodás honlapról származnak: füszerboltom.hu. A vodkát pedig mindenki ízlése szerint eldöntheti, melyik márka áll hozzá a legközelebb. Egy-egy üvegcsébe másfél rudat, és egy deci vodkát öntöttem. 



Tulajdonképpen hosszabb idő, mire maga a kivonat "beérik". Érdemes 1 hónapot várni felhasználás előtt. Ez idő alatt időnként forgassuk meg az üvegcséket, hogy mindenhol érintkezzen az alkohol a vaníliarudakkal. Nekem már 1 nap után elszíneződött a folyadék. 

Ettől függetlenül hamarabb is el lehet ajándékozni, kis használati utasítással :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés