Piacozás a Vásárcsarnokban - FecskeFészek

Piacozás a Vásárcsarnokban

Ritkán jutok el nagyobb piacra. De ha jól be akarok vásárolni friss zöldségekből, gyümölcsökből Budapesten a Vámház körúti Vásárcsarnokot szoktam választani. Főleg akkor, ha lecsóeltevéshez készülődöm.
És igazán szeretek „piacolni”. A sok zsibongó ember, a kedves eladók, a fantasztikus illatok, termelői cuccok… ezek teszik számomra igazán vonzóvá.

fotó forrása: http://www.pestiest.hu/cikk/79767/ipiac_ikutatas
ennyi finomságot szereztem be :)
 A ma felfedezett két kedvenc helyem a Vásárcsarnokban:

A Fűszerész
A facebookon lévő több mint 3000 kedvelőjüket figyelembe véve, valószínűleg sokaknak már nem újdonság ez a hely. Én most találkoztam a termékekkel először, és azonnal beléjük is szerettem. Ezennel búcsút mondok a szupermarketekben kapható fűszerörleményeknek (kivéve sos helyzetek..). De ami a legjobb, hogy sok olyan különleges fűszer is kapható náluk, amiről mégcsak soha nem is hallottam. Landolt is a szatyromban egy zacskó szárított Lime levél, hogy mi lesz a sorsa, azt is meglátjátok majd.  J És a gyönyörű friss, illatos ültetett fűszernövényekről már nem is beszélek.
És persze ami igazán szerethetővé teheti a helyet, azok természetesen az eladók. Itt egy kedves hölgy nagyon segítőkész volt velem, és a „fűszeres” sráccal való kellemes beszélgetés is megerősített abban, hogy szívesen fogok visszatérni hozzájuk, hogy kipróbálhassak minél több különlegességet.




A B-II/8-as szám alatt lévő főként tejterméket áruló néni boltja J

Friss tej, tejföl, tejszín, sajtok, vaj… és még sorolhatnám. Itt is simán benne volt a pakliban, hogy a fél üzletet felvásárolom. A kiszolgálás nagyon barátságos, és ami még fontos szempont, az árak is azok. És ha van saját tejes üvegetek, kisedény a kimérős tejfölnek, vihetitek azt is nyugodtan, azokban is kiadja a néni az árut. Legközelebb én is így teszek majd!



You Might Also Like

0 megjegyzés