Krémleves kovászos uborkából - FecskeFészek

Krémleves kovászos uborkából

Elsőre bizarr.  Mondjuk én odáig vagyok a jó kovászos uborkáért. Így nem is kérdés, hogy örültem-e ennek az előételnek, mikor egyik barátunk ezt kínálta nekünk a grill partján. Az utolsó cseppet is elfogyasztottuk, annyira finomra sikerült.

Még a receptjét is elárulta, így itthon is elkészíthettem ebből kiindulva az én verziómat. A hétvégi melegben jól esett ezt a savanykás, hideg levest kóstolgatni.

Hozzávalók 3-4 főre:
  • 2 nagyobb kovászos uborka
  • kb. 1,5 dl kovászos uborka lé
  • 5 dl langyos víz
  • 1 tk ételízesítő
  • 150 ml natúr joghurt
  • 1 gerezd fokhagyma összenyomva
  • 50 g reszelt füstölt sajt

Elkészítés:
Egy nagyobb tálba tegyünk bele az összetevőket, majd turmixoljuk le. Fogyasztás előtt hűtsük le teljesen.

Azt hiszem, ilyen rövid receptet még soha nem írtam :)


You Might Also Like

0 megjegyzés