Csirkemell körtés-camembertes szószban, sült mézes-chillis körtével, és barna rizzsel tálalva - FecskeFészek

Csirkemell körtés-camembertes szószban, sült mézes-chillis körtével, és barna rizzsel tálalva

Kifejezetten sajnálom, hogy mostanában nincs időm főzőcskézni, de ez nem tántorít el attól, hogy amikor időm engedi, összedobjak valami finomat. Ez alkalommal megváltam az 5 perces fogásoktól, és valami összetettebbet választottam. Egyébként az elkészítése ennek sem nehéz, csak kicsit nagyobb koncentrációt igényel. 

Itt van az ősz, és én bátran bíztatok mindenkit arra, hogy játsszon az ízekkel. Szerintem ahogy a természetben a színek megváltoznak, úgy az ízek is hihetetlen választékot tudnak nyújtani. Gondoljatok csak a finom szőlőre, körtére, sütőtökre és még sorolhatnám. Szóval igyekszem őszies recepteket hozni nektek, minél többet. :)

Átmelegít a kinti hideg után

Recept: (2-3 főre)

·         ½ kg csirkemell
·         20 dkg camembert
·         3-4 gerezd fokhagyma
·         3-4 közepes méretű körte
·         2 dl tejszín
·         1 chilli paprika, vagy chillipor
·         2 ek méz
·         olivaolaj
·         fél citrom leve
·        
·         bors

1, Kevés olivaolajon süssük át a csirkemellet, majd amikor valamennyire befehéredett, facsarjuk rá fél citrom levét és borsozzuk. Közben készítsük elő a rizst is.

2, Eközben egy edényben tegyük fel a feldarabolt camembert sajtot egy ujjnyi tejszínben olvadni. Folyamatos kevergetés mellett adagoljuk hozzá a tejszínt. 2-3 közepes méretű körtét vágjunk fel apróra. Aki nem rajong a héjáért, az előbb hámozza meg. Szerintem nem zavaró. Ha a sajt felolvadt, öntsük a turmixba. Adjuk hozzá a körtét, és fokhagymanyomóval a fokhagymát is. Jól daráljuk össze, sózzuk borsozzuk, majd tegyük vissza az edénybe, mert tálalás előtt majd még fel kell melegítenünk.

3. A sült körtéhez egy kis tálban keverjünk össze 2 evőkanál mézet 1 evőkanál forró vízzel, és adjunk hozzá chillit ízlés szerint. Jól kenjük be ezzel a körtéket, és egy teflon serpenyőben süssük át közepes lángon.

4, Rizsből én most zacskósat használtam, ez szépen elkészült mialatt a többi dologgal bíbelődtem.

You Might Also Like

0 megjegyzés