Az első lépés - FecskeFészek

Az első lépés

Szeretek főzni. Amikor ezt megemlítem egy társaságban, rengeteg egyetértő szempárral találkozom. Főzni jó. Kikapcsol. Ellazít. A végeredmény pedig elégedett jóllakottság. Számtalan főzőblog létezik. Hogy ez mitől lesz egyedi? Nem lesz. Legalábbis eleinte biztosan. Egy célom van: megosztani a receptjeimet Veletek, hogy nektek is olyan örömteli pillanatokat okozzon, mint nekem, miközben kezdő kuktából gyakorlott szakáccsá válhatok. Merthogy ez az álmom.
Egy fecske nem csinál nyarat. Sok munka kell majd ahhoz, hogy ez a blog érjen valamit. Remélem szeretni fogjátok. :)

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Juhhúúú Jucus! :) Gratula a bloghoz! Még csak most fedeztem fel.
    Szeretem a képeidet! Csak így tovább! :)
    Anett

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, te is sok motivációt adtál hozzá! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ennek nagyon örülök! :)

    VálaszTörlés
  4. jaj én valamiről megint lemaradtam.. GRATU!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Borsika, kedves vagy :) Remélem egy kávé mellett update-elhetlek majd mindenről.

      Törlés